Det trodde jag aldrig

Att jag skulle trivas så här bra och vara så här lycklig kan jag lova er att det trodde jag inte att jag skulle vara de första dagarna jag var här. Samma kväll satt jag och kollade flyg hem igen och vara nära att ändra mitt nej till platsen på Göteborgs universitet till ett ja. Visserligen har det bara gått lite mer än en vecka. Men jag bara känner på mig att det här kommer gå så fantastiskt bra.
Ska upp till Edinburgh på lördag, vet inte om jag har sagt det. Ska iallafall träffa massa andra au pairs. Hittar inte så super bra där, har bara varit där en gång liksom, så jag frågade om någon kunde möta mig vid busstationen och alla var så himla snälla och försökte hjälpa till så en tjej som heter Stephie möter mig där. Känns faktiskt bättre att jag träffar en först än att träffa ett tiotal tjejer på en gång. 
 
 
 

emma skriver:

åh stolt över dig moshimoshimohsi<333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar