the science of sleep

Emma, förlåt men jag kommer antagligen inte bli bättre på att uppdatera bloggen. Jag är ledsen, det spelar ingen roll hur mycket du tjatar.
 
Har varit en ganska lugn helg. I fredags åkte jag med Anna och barnen till Galashiels, fikade lite och handlade. På kvällen sen åt vi chinese take away och drack massa vin. Iain hade varit borta på kurs hela veckan så vi alla satt och pratade hela kvällen.
 
Igår, lördag, låg jag och sov fram och tillbaka fram till klockan 4 ungefär sen kom Anita upp och knackade försiktigt på dörren och sa att det var lunch/middag. Efter det hängde jag med Anna och Iain resten av dagen och kvällen. Drack kaffe, jag och Anna var ute och gick och sen när vi kom tillbaka kollade vi på film. Så det har varit väldigt lugnt. Filmen kan vara något av det konstigaste jag sett. The science of sleep heter den. Efteråt bara tittade jag och Anna på varandra och så ut som stora frågetecken. Ingen av oss fattade meningen med filmen. Men men nu vet vi att den inte är värd att se.
 
Idag hade jag tänkt gå in till town square till bokaffären och the pharmacy, men det är tyvärr stängt så vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att gå den där in i helvetes långa rundan jag gick förra helgen, men vet inte om jag orkar.





emma skriver:

bajs på dig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar