tolfte augusti

Jaha vad har jag egentligen gjort de här senaste dagarna? Inte särskilt mycket faktiskt. 
I lördags var jag i Edinburgh, tog bussen dit och träffade massa au pairer som är där och jobbar. Alla var hur trevliga som helst. Vet dock inte hur mycket jag kommer träffa dom, det är trots allt nästan 2 timmar med buss dit, dyrt är det ju däremot inte. Kostar bara 7 pund. Kommer säkert bli lite då och då bara. 
 
Har skypat, facetimeat och pratat på facebook med massa de senaste dagarna. Skulle pratat men en i söndags kväll men sköt hela tiden upp att skriva till henne för jag är rädd att jag kommer bli helt jävla blödig. Sen ska jag ringa några andra också. Men jag vill helst inte ringa nu på kvällen för barnen sover och dom ligger i rummet mittemot mitt och jag vill inte råka väcka dom. Jag får ju, det är inte det och barnen vaknar antagligen inte, men jag vill inte råka väcka dom liksom. Är helt fjantig, men det släpper nog snart. Tippar fortfarande runt lite på tå trots att jag vet att det inte är nödvändigt. 
 
Annars har det inte hänt något, bakade med barnen. Imorgon är det dags för mig att bada dom själv för första gången. Sen ska vi till parken för att träffa lillkillens nya klass. En av mammorna bjöd in alla dit på picknick så alla fick träffas innan skolan börjar.
 


Det här är helt seriöst den tråkigaste bloggen någonsin.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar