First days

Har bara varit här två dagar än så länge. Familjen är supertrevliga och allt har gått super bra. Igår var nog ändå jobbigast. Men tror det var för att jag var så trött och allt var så nytt och konstigt. Det kändes mycket bättre idag. Vi var ute en massa. Vid parken, som förövrigt är helt nybyggd och jättefin. Finns definitivt inte lekplatser som den i Sverige. Iain visade mig hur man går till skolan och lekgruppen. Börjar ju inte på riktigt förrän nästa vecka när Iain går tillbaka till jobbet.
 
Mitt rum, som ni ser i inlägget före, är super mysigt, garderoberna är gigantiska. Tyckte jag hade med mig hur mycket som helst, men tydligen inte. Sängen är hur härlig som helst, kommer bli bortskämd med så här mycket plats och så här stort täcke.
 
Barnen är hur gulliga som helst. Igår tog det ett tag för dom att våga prata med mig, den äldsta gömde sig till och med varje gång jag tittade på honom, men nu kommer han hela tiden och visar mig sina teckningar och det ena och det andra.
 
Trodde maten skulle vara helt hemsk, men hittills har det inte varit några problem alls. Inget jag skulle få för mig att bara åh det vill jag ha idag!!" men det fungerar. 
 
Mycket mer än så är det väl inte som har hänt. Jag lär mig liksom hur allt fungerar än så länge. Beställde hem ett nytt SIM-kort till mobilen så jag har ett brittiskt nummer. Men det är väl typ det. Hur mycket mer kan hända under två dagar liksom.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar