Mellbystrand

Spenderade helgen, eller ja lördag kväll till måndagmorgonen, i Alice stuga i mellbystrand. Lovisa var också där, Alice familj och vänner till hennes familj från USA. Samma vänner som jag och Alice var och hälsade på i tre veckor för två år sedan. 

Det var skönt att komma hemifrån ett tag och ha lite annan miljö men ändå något man känner igen.

Men allt var inte lika roligt. Vi körde Lovisa till tåget eftersom hon skulle hem tidigare. Har aldrig kört i Halmstad tidigare så det var en del av vad som gjorde det hemskt. Vi visste heller inte exakt hur vi skulle köra för att komma rätt så vi åkte i cirklar. Det värsta var nog ändå när vi nästan blev påkörda i en rondell. Kom en bil hur snabbt som helst från min vänstersidan i i rondellen som jag inte såg. Var bara lite skakis efter det ja. 
 
Trots det hade jag en mysig helg!





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar