Några dagar för tidigt

Trots att min födelsedag inte inträffar förrän på lördag firas den idag. Det blir inget stort firande, det är det aldrig. Eller jo, när vi fyller 18 kommer hela släkten. Men ikväll blir det jag mina föräldrar, systrar med respektive och syskonbarn. Så det blir en skara på ungeför 10 personer. 
 
Tårta ska det i alla fall bli, med jordgubbar. Eftersom jag fyller år mitt på sommaren har jag alltid jordgubbstårta. Det är nog inte ett enda år där det varit något annat än jordgubbar. 
 
Letade igenom mina bilder nu efter en fin bild från mina tidigare födelsedagar och endast en har vi firat på min faktiska födelsedag. Det var då min 18 årsdag som först firades med släkten sen tog min underbara syster och mina kompisar med mig till Halmstad där vi gick ut och festade.
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar