Pool-party, blanketfort osv.

Det har hänt mycket sen jag skrev sist (för en vecka sedan). 
 
I torsdags kidnappade jag min systerson Elias några timmar på dagen. Mest för att jag ville umgås lite med honom själv men också för att hans mamma skulle ha tid till andra saker som inte går när han är där och springer. Så vi gick till lekplatsen och åkte rutschkana, gungade och lekte i sanden. 
 
På fredagen firade jag min födelsedag lite med några vänner. Jag och lovisa var och åt sushi och sedan på kvällen hade hon fest, inte för mig men vi firade ändå in min födelsedag och det var hur kul som helst. Vid tolvslaget kom alla ut och sjöng ja må hon leva. Och det lät förjävligt. Alla var på olika ställen i låten hela tiden men det var ändå så gulligt.
 
På min faktiska födelsedag var vi hemma hos Emma och badade och solade i hennes pool. Sen på kvällen åkte vi hem till mig och gjorde tacos och byggde blanketfort. En fantastisk födelsedag måste jag säga.
 
På söndagen pakade jag mest och fixade till resan och Skottland. Likaså på måndagen fast då var jag ute med Bella och letade presenter till familjen, vilket jag även hittade. Kollade även efter regnjacka men hittade bara en rosa. Sen var jag hos Evelina och bastade och åt crabstick-låda, så jävulskt gott. Och samma dag åkte jag till Alice på kvällen och sov där för jag skulle köra henne till läkaren på morgonen och sedan till jobbet. Så på onsdagen var vi ett gäng hemma hos mig, jag, Emma, Bella, Emma, Evelina och Lovisa. Gjorde hamburgare, kollade på film och hade det mysigt.
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar