3 dagar

Har nu varit här i London halva tiden. Alltså 3 dagar. Känns dock som jag varit här i veckor. Har gjort så mycket varje dag. Åkt hit och dit, shoppat, ätit ute, vandrat runt och bara haft det underbart. 

Ska berätta mer om vad vi har hittat på när jag kommer hem. Men vill berätta om resan hit. Själva resan var väldigt ointressant. 10 timmar på en buss är ganska långtråkigt och ointressant. Det blev dessutom lite försenat, eller ja en timme försenat för busschauffören var tvungen att åka till sjukhuset och vi fick byta buss och hamnade mitt i rusningstrafik antar jag. Sen hittade inte jag och Emma varandra så vi ringde varandra och försökte hitta till varandra och när vi äntligen såg varandra började båda springa mot varandra och bara slängde oss runt våra halsar. Då bara förvandlades all min irritation över den långa bussresan till ren lycka! Resten av kvällen var vi båda helt hyper och pratade i munnen på varandra och skrattade och skrek och det var bara helt underbart.





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar