Zara

What's up!!!!?
 
Varit en vecka precis som alla andra. Inget speciellt. Yoga, filmkväll med Anna och Iain, dagstripp till Edinburgh och bara tagit det lugnt. Träffade massa au pairer i Edinburgh. Super trevliga allihop. Har äntligen hittat en handväska jag tycker om. Min svarta med fransar jag älskade har gått sönder. Eller ja axelremen har gått sönder. Det gjorde den för två veckor sedan när jag var i Edinburgh och träffade Lea. Då köpte jag en billig väska inne på primark bara. Den är fin och så men jag gillar den inte. Hittade en inne på Zara iallafall. 
 
Kom hem vid 7 ungefär. Åt middag med Iain, för Anna var kvar i Edinburgh. Sen gjorde jag inte så mycket mer. Pratade med Lea ett tag och några andra. Så får se vad jag hittar på idag. 
 
Har tre lugna dagar framför mig nu. Sen på torsdag ska jag vara barnvakt åt några familjevänners barn. På fredag åker jag sen till south queensferry över helgen för att hälsa på Lea. På måndag kommer Annas föräldrar hit och hälsar på. På tisdagen åker jag tidigt på morgonen med Iain till Edinburgh och sätter mig på bussen som tar mig till London. 10 timmar kommer jag spendera på den bussen. Vid 8 tiden kommer jag iallafall få se Emma och lite efter det även Bella när vi träffas för att äta. Sen kommer jag vara i London tills måndag morgon när jag tar bussen tillbaka till Edinburgh och sen åker tillbaka med Iain till selkirk. På tisdagen börjar jag jobba igen och Annas föräldrar åker hem på fredagen. Sen har jag absolut ingenting planerat förrän mamma, Jocke och Tom kommer i början av november. 

Nya väskan 

emma skriver:

LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER DIG

JUNITJEJ skriver:

Fin väska!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar