Danceparty

Har haft några dagar nu när jag bara haft hemlängtan så mycket. Det har varit ganska jobbigt. Men efter ha pratat med min nyfunna vän Lea i någon timme känns det ganska mycket bättre. Pratar jag med alla vänner och sånt blir det bara jobbigare. Så det är skönt att ha en opartisk vän i det hela. Pratade också lite med min älskade vän, Lovisa. Kändes både bra och dåligt.
 
Ska inte ljuga, mycket berodde också på att jag hade ett enmans danceparty till one direction. 
 
Varför skriver jag ens detta på internet?
 
Planerna för imorgon blir nog att gå ut på en pw på morgonen efter jag lämnat barnen. Hinner inte det på kvällarna nu när det blir mörkt så tidigt. Vilket suger eftersom jag gillar att gå uppe bland kullarna där det inte finns några lampor. 
 
Just denna bilden är tagen längst upp på kullen. Sjukt jobbigt att ta sig upp till. Tar dock inte så lång tid, men backarna är så in i helvetes branta. 
 

lovisa skriver:

Nästa gång vi ses blir de danceparty till best song ever!!! JAG LOVAR <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar