Ingenting

Hallå!

Har varit dålig på att uppdatera men har inte hänt så mycket som är värt att notera. Livet flyter liksom bara på. 
Albin har varit sjuk och hemma från skolan i två dagar så det har varit lite mer att göra. Tvättmaskinen har iprincip gått sönder så vi väntar på den nya. 

Övertalade Anna och Iain att dom skulle gå ut tillsammans och äta middag någon kväll. Oftast blir det nämligen så att de går ut med sina vänner och turas om att vara hemma med barnen. Men jag lyckades få ut dom. Så på fredag är jag barnvakt. Vilket egentligen vara innebär att jag är i huset för barnen kommer antagligen redan ha gått och lagt sig när dom åker. Så jag kommer nog beställa massa Kina-mat och kolla på Alla Älskar Alice.





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar