wetherspoons bar & pub

Så vad har jag gjort sen jag skrev sist. I fredags tittade jag på film och åt ben & jerrys. Det var väl det mest spännande som hände den dagen. 

Lördagen var hur som helst väldigt mycket mer händelserik. På förmiddagen åkte jag och Anna in till galashiels för hon skulle titta på glasögon och undrade om jag ville följa med som smakråd. Vet inte hur många glasögon hon provade men tror det var iallafall 70 par och vi var där i över en timme. Vi lyckades komma ner till två par, men tror inte hon har bestämt sig än. Aja efter det åkte vi, barnen och Iain också, till Iains föräldrar för att fika. Träffade då även hans syster, hennes man och ena son. Hans ena bror har jag träffat massvis med gånger och den andra var inte där.

På kvällen åkte jag och Anna till Hawick och träffade några vänner till henne och tog några drinkar. Var hur kul som helst! Vem visste att kvinnor i trettioårsåldern och början av fyrtio kunde vara så roliga!

Igår gjorde jag inte mycket mer än att jag var ute och gick i en och en halv timme. Trodde det skulle vara ganska svalt för det har varit kallt de senaste veckorna, men nej det var hur varmt som helst. Solen i princip stekte och det fanns knappt någon skugga hela vägen hem. Dog lite. Så jag bara la mig ner på golvet när jag kom hem.







Susanna Maria J skriver:

Vacker landskapsbild!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar