studentlivet

Då var det måndag igen. Skola igen. Måndagsångest finns inte riktigt i mitt liv, dagarna flyter in i varandra och helgen kan komma mitt i veckan för min del. Så måndagar är inget jag har ångest inför. Det är väl det som är det bästa med att leva studentlivet.
Det handlar istället om att hitta dagar då man kan vara helt ledig utan att skolan tynger, vilket jag är speciellt bra på.
Den här kursen har dock inte varit den lättaste med bara olika sorters inlämningsuppgifter. På fredag ska den sista uppgiften in och jag har inte ens börjat. Kan vara för att jag inte vet vart jag ska börja, men det kan också vara för att föreläsningarna om den är idag och imorgon. 
Nästa kurs kommer nog bli svårare däremot. Då ska dagar fyllda med föreläsningar kombineras med kompisar, träning och annat plugg. Men som vanligt löser jag det. 
Jag har ju faktiskt Caroline.
 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar