Första "riktiga" dagen

Idag var den första dagen jag var au pair på riktigt. Eller jo Iain var hemma för han jobbar hemifrån på måndagar men jag var mer in charge än jag var förra veckan. Och det gick jätte bra. 

Vi åt frukost. Lekte med play-doh. Bakade en banankaka och gjorde lunch. Liten mjukstart på de nästa två veckorna som kommer vara riktigt häktiska. Skolan börjar inte förrän om två veckor så de har fortfarande lov och då har jag dom hela dagarna istället för en stund på morgonen sen ledig i några timmar och sen på eftermiddagarna. Men det blir nog bra. 9 och en halv timme fyra dagar i veckan är väl inte så jobbigt?


Vet inte om jag får lägga ut bilder på dom därför visar jag inte deras ansikten.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar