16 dagar

Åh vill bara åka till London nu. Träffa Bella och båda Emmorna. Kommer bo hos ena Emma och den andra kommer dit samma helg med sin familj. Skulle helst av allt vilja åka om två dagar, men jag får snällt vänta i två veckor till. Ska inte klaga, de två veckorna kommer att flyga förbi, ska till Edinburgh på lördag (ganska säker på det iallafall) och helgen efter det åker jag nog till Lea i Queensferry hela helgen. Antingen det eller helgen efter jag kommit hem från London. Så oktober är en ganska händelserik månad. Mamma, Jocke och Tom kommer antagligen då också. Beror på om dom hittar några bra flyg. 
 
Idag har jag även varit här i 2 hela månader. Tiden bara flyger förbi, men ändå känns det som om jag varit här i minst ett halvår just för att det har hänt så mycket.
 
 

Daniella 🌙 skriver:

så avis på edinburgh!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar