Hektiskt

Hänt ganska mycket sen jag skrev sist. Lea var här från fredag till söndag. I fredags hängde vi med några här ifrån selkirk ut och festade. Aldrig träffat någon av dom innan men alla var hur trevliga som helst. Inget speciellt eller så hände, var mest bara roligt. Sen tog vi det ganska lugnt resten av helgen, umgicks lite med Anna och Iain och vandrade upp till toppen av en av kullarna. Tog nog ungefär en timme och sen satt vi där och pratade och bara njöt av solen och utsikten.
 
Igår hände inget speciellt, iallafall inget som jag kan komma på. Idag däremot var lite stressigt. För jag hade lovat Anita att vi skulle baka mer kanelbullar idag och dessutom hade jag sagt till Anna och Iain att jag skulle laga mat. Och som om det inte vore nog så skulle jag även bada barnen, för jag skulle gjort det igår men det gjorde vi aldrig. Så det har varit full rulle. Men det är bara skönt att det händer någonting. Sen var det kanske lite för mycket på en gång, men allt gick hur bra som helst. Bara nämn kanelbullar till barnen så blir dom hur lyckliga som helst.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar