Skype och powerwalks

Igår kväll var jag barnvakt en timme på kvällen medan Anna och Iain var på föräldramöte. Så jag åt middag med barnen själv och allt gick hur bra som helst. Barnen bråkade med varandra lite. Trötta och lättretliga som dom var vid den tiden så var allt den andra gjorde jobbigt. Efter det tog jag en snabb dusch och sen skypade jag med Sara Emmy och Ludde. Var kul att prata lite med dom och få se dom. Däckade efter det och sov gott hela natten. Hade sovit dåligt natten innan så det behövdes verkligen.

Idag på kvällen drog jag ut och gick i lite över en timme. Var riktigt skönt att komma ut och röra på sig. Bra uppvärmning till yogan imorgon. Och på fredag kommer Lea hit för helgen och på lördag ska jag och Lea gå ut med Lisa och några av hennes vänner. 

Så nu vet ni lite vad som händer de närmsta dagarna!






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar