3 veckor kvar

Känns inte mer än passande att skriva det första inlägget när det är exakt tre veckor kvar tills jag åker.
 
Sjukt är vad hela grejen är. Om allt går som jag planerat kommer jag inte vara hemma i Sverige förrän tidigast om ett år. Förhoppningsvis är jag i London hos Emma över nyår eller kvar i Skottland. 
 
Men de har tre sista veckorna ska jag försöka träffa alla så mycket det bara går. Min regel är att är jag inte upptagen så säger jag inte nej till att träffa någon. Så ikväll åker vi till Frida och för en gångs skulle kunde alla på en och samma kväll. Så det blir jag Frida, syrran, Alice och Lovisa. Har en liten så där hejdå kväll fredagen innan jag åker men alla kan ju inte komma. Ida är i Kroatien då och jag vill träffa henne iallafall en gång till innan jag åker. 
 
Har haft en ganska jävla rolig sommar hittills faktiskt. jobbat några veckor och inte riktigt gjort något stort men ändå. Träffat Alice mer än jag gjort på hela våren och det är ganska så jävla fantastiskt.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar