Södra kärr

Idag åkte jag, pappa och två av mina systrar ner mot Kalmar, bergkvara och till sist södra kärr där vi hyrde stuga för första gången för 11 år sedan. Då var dock ännu en av mina systrar med och hennes dotter som då snart skulle fylla 2.

Den kommande 3 åren hyrde vi stugan en vecka på sommaren. Då utan min syster och systerdotter.

Så vi drog ner hit över en dag, badade och solade på stranden som ligger 100m från stugan vi hyrde. Sen åkte till en restaurang i Bergkvara. Dalskärs sjökrog heter den om jag inte minns fel. Där åt vi också varje sommar när vi var här.

Det var så skönt att få göra något vi brukade göra nu när jag snart åker. Känns som om det är så mycket jag aldrig kommer få göra igen trots att det bara är ett år jag är borta.






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar