Än en gång

Än en gång har det gått evigheter sen jag skrev sist och än en gång är det ganska mycket som förändrats. Nej jag har inte flyttat till ett annat land men jag hoppade av skolan. Kände på en gång att den kursen inte var något för mig och lite väl hårt arbete för något jag egentligen bara läste för att ha något att göra. 
Men jag ligger inte hemma i sängen på dagarna för det. Eller jo tekniskt sätt så gör jag ju det. Jag jobbar ju nämligen natt. Den här månaden iallafall. Förra månaden jobbade jag kväll och nästa månad jobbar jag kväll igen. Så just nu jobbar jag till 7 på morgonen, sover till 4-5 och tiden mellan jag vaknar och börjar är mest slö tid då jag oftast inte gör så mycket.
Helgerna är lika intressanta dom. Gör egentligen inte så mycket då heller. Träffar vänner, försöker umgås med mina små syskonbarn och hitta på så mycket som möjligt.
Planerar en resa till London i början av maj för att hälsa på Emma. Inga biljetter är bokade än, så vi får se. Sista helgen i maj är summerburst inbokat. Dit är dock biljetter och hotel redan fixat. 
Men det absolut bästa är att om 2 veckor är Alice hemma och om två månader kommer Thora hem!!











Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar