Tvätt och ännu mer tvätt

Har tvättat som en galning idag men ändå inte hunnit med mer än fyra maskiner. Har också städat lite, Emma kom över bara så där från ingenstans och hängde en stund nu på kvällen. Annars har det inte hänt så mycket.

Eller jo fick panik när pappa ringde och sa att min försäkring bara täckte mig 45 dagar efter det att jag åker (samma sak med hemförsäkringen mamma har) så hade panik och ringde runt och hittade en till försäkring som jag tecknade idag. Så allt är fixat. Trygg Hansa har nämligen en som heter Hemförsäkring AuPair och både jag och mina föräldrar tyckte den verkade bra så den blev det.

Konstigt det låter föresten, låter som om jag shoppar kläder, men egentligen letade jag försäkring.






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar