December

Imorgon är det första advent och på måndag är det återigen december. December är en av mina favoritmånader, beror kanske på julafton. Hoppas verkligen jag kommer åka hem till jul. Men också för att det är oftast då den mysiga delen av året kommer. Den regniga hösten går till frostiga morgonar och minusgrader. Det är jobbigt och kallt och snoret i näsan fryser men det är härligt. Tjocka jackor, halsdukar och skor. Här går jag fortfarande i skinnjacka, converse och sjal. Det regnar mest hela tiden nu och det där med frost och minusgrader kommer inte änns på fråga. Senast igår såg jag en kille gå runt i endast t-shirt och kände mest, är du dum i huvudet. Även om det går gör det inte. 
 
Tänkte iallafall dela med mig av lite bilder från tidigare år.
 
 
Det var dessutom i december 2012 jag, Emma, Bella och Frida var i köpenhamn och såg Ben Howard live och nästa helg är det dags igen fast här i Edinburgh den här gången och utan Frida.
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar