Hemmafru

Har aldrig känt mig så mycket som en hemmafru som jag gjort idag. Efter att jag tagit barnen till skolan satte jag på Annas yoga dvd och hade lite yoga här hemma. Lite annorlunda yoga var det, just den här var en blandning av yoga och pilates så var ganska så jävla jobbigt. Har nu träningsvärk på ställen jag inte visste att det fanns muskler på. Sen började jag rensa ut skåpen i köket. Velat ha ett projekt i veckor och frågade Anna om det var okej. Hon var överlycklig för hon hade tänkt göra det i månader men inte velat eller haft tillräckligt med tid. Efter det hämtade jag Anita och vi gjorde pannkakor. Vi var och handlade lite, pysslade och så. Efter vi hade hämtat Albin från skolan började jag laga mat. Under hela tiden jag var hemma i huset hade jag även ett förkläde på mig och sprang runt och fixade och donade. Men det har varit en sån mysig vecka. Känns att hösten är här kan man ju lugnt säga.





Iain köpte en skiva med First Aid Kit till Anna för några veckor sedan och tro mig den spelas hela dagarna. Jag älskar den, Anita och Albin tycker den är rolig att dansa till och Anna älskar den lika mycket som jag.







Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar