Scrubs och ben and jerrys



Postade tre brev idag och vet ni vad det kostade? 10 pund... 10 JÄVLA PUND! Det är ju för fan svindyrt. Okej ja det var små presenter i två av dom men ändå.

Till det positiva. Fick mitt paket från forever21, så ska ta bilder på allt imorgon. Var som ett litet barn på julafton när Iain kom upp med paketet. Jag trodde inte det skulle komma förrän imorgon. För enligt UPS skulle det inte det. Iain skrattade bara när jag fnittrade som en liten 8 åring och bara slet upp paketet. 

Börjar även på yoga på torsdag kväll. Iain ringde idag dit och hörde med dom, så på torsdag 18.50 hänger jag uppe på Selkirk High School för att skriva in mig på yoga. 30 pund för 10 lektioner tror jag det var. Alltså typ 35kr per lektion. Hur billigt som helst ju. Och Anna kanske även hänger med om Iain kan komma hem i tid och ta barnen.





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar