8 dagar

Om 8 dagar är jag påväg hem. Hem till Sverige, hem till lilla Anderstorp, till min familj och mina vänner. Och jag längtar så mycket. Självklart är jag samtidigt ledsen över att jag lämnar Skottland, Anna, Iain och barnen. Men jag vet att det här är det bästa för mig just nu. 
 
18.05 den 21 december landar mitt flygplan på Landvetter och när jag kommer av planet, hämtat mina väskor och allt det kommer Lovisa och Emma stå där och vänta på mig! Det första jag ska göra när jag sen kommer till lilla Anderstorp är att hälsa på pappa. Sen åka hem till mamma. Redan dagen efter ska jag få träffa min syster och hennes familj. Ska dit halv ett på måndagen och äta lunch.
 
Känns nästan som ett litet julmirakel att jag faktiskt fick komma hem till jul.
 
 
Mamma och jag förra julen
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar