The end

Sista dagen med barnen idag. Sista dagen jag jobbar som au pair. Måste säga att det är lite av en bitterljuv känsla, säger man så? Det känns skönt men ändå inte. Ja ni fattar. Kommer sakna dom små filurerna så mycket. Visst att dom kan vara irriterande och jobbiga, men det är typ 2% av tiden. De resterande 98% är dom så söta och gulliga. 

Hur som helst ska det bli skönt att komma hem på söndag och veta att pappa står på flygplatsen och väntar på mig. 

Men nu har jag två hela dagar kvar här i Selkirk och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har inte så mycket kvar att varken städa eller packa. Skulle ta max en timme. Så jag kommer antagligen hänga efter Anna, Iain och barnen som en liten svans och bara hallå prata och umgås med mig nu!
På söndag kör Anna mig till flygplatsen och vi åker ändå ganska tidigt, 10 på morgonen åker vi nog absolut senast. Och då har jag typ en och en halvtimme på flygplatsen innan jag åker först till Stockholm och sen därifrån till Göteborg. Sen bor jag helt plötsligt hemma i Sverige igen....







Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar